Gila... Stress...

Haha.. Huh...


Di waktu pagi... yang gelap tak seperti pagi2 yang selalu....
ku bangun pagi... dan gosok gigi di waktu pagi
lalu jam tujuh pagi... aku gerak ke sekolah...


Bila tiba di sekolah... semua pengawas diminta kew....
pusat sumber sekolah... pada waktu itu masih indah
guru disiplin sekolah... meminta ku membuat pendaftaran


Guru pun mengarang... hujah yang membosankan lalu
aku terus mengarang... apa yang di paparkan ke dalam nota
dan aku tak suka... karangan....


Tiba waktu rehat.... semua begerak ke kantin
masa rehat... aku makan bekalan untuk save duit
kemudian waktu rehat... pun tamat....


kuli-kuli guru kembali... ke pusat sumber sekolah
dan aku kembali... untuk ke segment seterusnya dengan tabah
lalu guru memangil ku kembali... untuk menulis semula nama bapaku


Guru - guru.. memberi kertas... ujian 
kemudian ku coret kan di atas kertas... itu
dan aku menghantar kertas...itu  kepada guru


Aku sangat berasa kecewa... bila guru kata
dia sangat kecewa... bila baca coretan kertas itu
kemudia...............


Aku pun pulang... dengan perasaan itu
kepulangan ku.... di nanti kan ibu bapa ku...


Hahaha.... Gila... stress...


XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOX



Official DomoNeko!! . Powered by Blogger.